apparently there was a school shooting in america?

Discussion in 'Off-Topic' started by Geressen, Feb 17, 2018.

  1. Geressen

    Geressen Forum Royalty

    Why do people build fences, they are ineffective at keeping toddlers from walking onto the road, see we made a fence and it did not stop ANY toddlers so fences DO NOT woRK!
    [​IMG]

    you want me to try and make MORE FENCE ? that makes no sense! we made some fence and it DIDN'T work! why would we make MORE FENCE !? besides there are toddlers on the other side already.
     
    Last edited: Mar 14, 2018
  2. super71

    super71 I need me some PIE!

    Are you capable of any logical thought or adding anything useful to any topic at all ? I just always see you trying to be funny but never actually produce anything with substance compared to the other members on here.
     
  3. Geressen

    Geressen Forum Royalty

    Ik probeer alleen te illustreren hoe raar jouw argumenten klinken alleen omdat jij en jouw ilk onwillig zijn om een verandering the maken in jullie cultuur. dit doe ik het liefst door het maken van een allegorie tussen schiet-incidenten op scholen en kleuters die een drukke weg op wandelen met een hek als symbool voor wapenwetten om zo te laten zien waarom het is dat jullie wapenwetten niet werken en waarom ik denk ( nee weet) dat ze niet werken.

    Als je het probleem groter wil zoeken dan licht het aan de kloof tussen rijk en arm, de gebrekkige scholing, en de slechte kwaliteit en lage vertrouwen van de politiemacht waardoor veel van het Amerikaanse volk ofwel crimineel is of denkt wapens nodig te hebben om zich te verdedigen omdat ze anders "hulpeloos" en "kwetsbaar" zijn. Ik denk dat een stap in de goede richting beter is dan niks doen. falend in het zetten van deze stappen denk ik dat het beter is als de hele Amerikaanse cultuur beëindigd wordt. Dit heb ik meerdere malen duidelijk gemaakt, alsmede variaties op de bovenstaande allegorie, echter kom jij steeds weer terug met die belachelijke noties over enkele staten met strenge wetten en "wapenvrije zones" blind en doof voor het feit dat je daarmee alleen versterkt dat jullie geen effectieve stappen zetten.

    Tevreden @super71 ?

    Plus tragedie + tijd = humor. Dus ik zie geen fout in proberen grappig te zijn over jullie tragedieën ze zullen toch niet ophouden, inmiddels hebben wij allemaal wel door dat jullie niet om het leven van mensen geven dus waarom zouden wij één enkele Firk moeten geven om de doden?
     
    Last edited: Mar 14, 2018
  4. Alakhami

    Alakhami I need me some PIE!

    what a beautiful language!
     
  5. Geressen

    Geressen Forum Royalty

    сарказм?
     
  6. Alakhami

    Alakhami I need me some PIE!

    отнюдь.
     
  7. Dagda

    Dagda Forum Royalty

Share This Page